Τρίτη 17 Μαΐου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Την καλημέρα μου και εύχομαι να είσθε όλες και όλοι καλά. 
Δεν μπορούμε να καταλάβουμε αυτούς που προσπαθούν με κάθε τρόπο να με τοποθετήσουν κομματικά ή αυτοδιοικητικά κάπου.
Γιατί άραγε;
Έχω δηλώσει εδώ και χρόνια το τι ψηφίζω σε Εθνικές και αυτοδιοικητικές εκλογές και αυτό δεν το συζητώ.
Μα αν σε απογοητεύσουν λέει ο άλλος;
Καλέ μου άνθρωποι, ακόμη κι αν με απογοητεύσουν, την ψήφο μου θα την έχουν και αυτό .....που θ΄ αλλάξει είναι το ότι δεν θα κάνω αγώνα γι΄ αυτούς που με απογοήτευσαν, γιατί απλά δεν θέλω να πω ψέματα και να ζητήσω κάτι που δεν αξίζει από τρίτους.
Συνήθως όταν κάποιος είναι σε θέση εξουσίας, θεωρεί πως αυτός είναι και κανένας άλλος και ξεχνάει εύκολα. Θα συνεργασθεί ακόμη και μ΄ αυτούς που τον πολέμησαν στις εκλογές, γιατί πιστεύει πως μπορεί να τους αλλάξει.
Τίποτα δεν θα καταφέρει, γιατί πάλι αυτοί θα είναι απέναντί του. 
Εμένα δεν μ΄ ενοχλεί τίποτα. Μπορεί να έχω μια στενοχώρια, αλλά την ξεπερνάω και πάω παρακάτω.
Ο μπάρμπα Στέλιος, έχει το δικό του σκεπτικό και θέλει αλήθειες. Όποιος δεν αντέχει τις αλήθειες θα έχει πρόβλημα και φτάνει στο σημείο να μας κόψει και την καλημέρα. Εγώ θα κάνω στην άκρη, γιατί όταν κάποιον τον εκτιμάς, δεν τον πιέζεις και δεν τον ενοχλείς. Τον αφήνεις  να κάνει αυτό που θέλει και αν διαπιστώσει πως έκανε λάθος, τότε οι δρόμοι μας θα ξανασυναντηθούν.