Παρασκευή 20 Μαΐου 2022

Καλημέρα

 - Φίλες και φίλοι αναγνώστες, καλή σας μέρα και να είσθε καλά στην υγεία σας. Μέχρι και οι φοιτητικές παρατάξεις δημοσιοποίησαν κάποια αποτελέσματα, η κάθε μια τα δικά της φυσικά, αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ ακόμη να μας πει τι σταυρούς πήρε ο καθένας από τα μέλη που ήταν υποψήφια για την Κεντρική Επιτροπή. Έχουν πλάκα αυτοί που θέλουν να κυβερνήσουν την Ελλάδα και ενώ ξέρουν.... ποιοι εκλέχθηκαν ακόμη δεν έχουν τα οριστικά!!! 

- Ξέρουν δηλαδή πως στην Εύβοια για παράδειγμα εκλέχθηκε ο Αναγνωστάκης, αλλά δεν εκλέχθηκε η συντρόφισσα Ακριώτη με την οποία είναι μαζί στο Περιφερειακό Συμβούλιο!!!!!  Να μην ξέρουμε εμείς κύριοι με πόσους σταυρούς εκλέχθηκε ο κ. Αναγνωστάκης και τι διαφορά είχε από τον κυρ Ανδρέα που επίσης δεν εκλέχθηκε;;;;

- Αυτός είναι ο ΣΥΡΙΖΑ που θέλει να κυβερνήσει την Ελλάδα, αλλά από την Κυριακή μέχρι σήμερα, δεν μπορεί να δώσει στην δημοσιότητα τους σταυρούς που πήρε κάθε υποψήφιος!!!!

- Οι ΣΥΡΙΖΑίοι της Εύβοιας πανηγυρίζουν για το αποτέλεσμα των φοιτητικών εκλογών, όχι γιατί οι ίδιοι πάτωσαν, αλλά γιατί το ΚΚΕ δίνει πρώτο τον εαυτό του και όχι τη ΝΔ!!! Τι άλλο θα δούμε και θ΄ ακούσουμε θεέ μου.

- Ένας οικογενειακός φίλος μου τηλεφώνησε χθες προφανώς για να με πειράξει, αλλά κατάλαβε πως είμαι πειραγμένος από μόνος μου. Πληγώθηκε αυτός με αυτά που άκουσε, γιατί του εξήγησα πως δεν ζήτησα από κανέναν να βολέψει κάποιο δικό μου πρόσωπο, αλλά ούτε στο ελάχιστο δεν φιλοτιμήθηκαν κάποιοι. Δεν πειράζει φίλε μου. Μου φτάνει που ξέρεις πως μ΄ έχουν δεδομένο και κοιτάζουν αυτούς που τους πολέμησαν.

- Εδώ θα είμαστε λοιπόν και το 2023 θα συνεχίσουμε να γράφουμε αλήθειες, για να μην μας πούνε και μαλάκες.