Τρίτη 24 Μαΐου 2022

Οριστικά διαζύγιο Σάκη - ΑΟ ΔΥΣΤΟΥ

 -  Μετά από μια καλή πορεία με την ομάδα του ΑΟ Δυστου θα ήθελα να αποχωρήσω σε φιλικό επίπεδο για προσωπικούς λόγους από την ομάδα.
Ευχαριστώ πολύ θερμά τον πρόεδρο και όλο το Δ/Σ της ομάδας, τους ποδοσφαιριστές μου και όλους τους φίλους της ομάδας που πίστεψαν σε εμάς.
Δώσαμε ότι μπορούσαμε χαρίσαμε νίκες και ήττες, χαρές και λύπες παίξαμε καλό ποδόσφαιρο στα περισσότερα παιχνίδια και γι' αυτό φεύγω με το κεφάλι ψηλά.
Εάν και δεν είμαι από το Δυστο σεβάστηκα την ιστορία και τη βαριά φανέλα μας και προσπάθησα να βοηθήσω.  Σίγουρα δεν έδωσα αυτά που μπορούσα παρόλα αυτά.... έδωσα όσα μου επέτρεψε τόσο ο χρόνος όσο και οι προπονήσεις.
Εύχομαι καλή επιτυχία και πολλές νίκες στη συνέχεια για την ομάδα του Δυστου και πάνω από όλα υγεία σε όλα τα παιδιά 
Επόμενος σταθμός μου δεν ξέρω ακόμα και δεν με απασχολεί αυτή τη στιγμή αυτό. Προτεραιότητα αυτή τη στιγμή έχουν τα προσωπικά μου που είναι και ο λόγος της παραίτησης μου από την ομάδα του Δυστου.
Θέλω να ασχοληθώ με μένα.  Σίγουρα δεν μπορώ να μείνω μακριά από το ποδόσφαιρο αλλά η ζωή μας είναι πάνω από όλα.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους ακόμα και αυτούς που δεν με ήθελαν στην ομάδα δεν κρατάω κακία σε κανένα 

Με εκτίμηση Σάκης
Nostimo

ΥΓ. Υπάρχουν πολλές προτάσεις για την συνέχεια αλλά ένα προσωπικό θέμα που με απασχολεί τον τελευταίο καιρό με κρατάει λίγο στο να πάρω αποφάσεις..
Θα επανέλθω γρήγορα και σίγουρα με πολλές περισσότερες εμπειρίες