Τρίτη 31 Μαΐου 2022

Γιώργος Ποδαράς

 Ένα καινούργιο ποδοσφαιρικό ταξίδι ξεκινά...
Όταν σε καλούν άνθρωποι που σε εκτιμούν και έχεις φιλία χρόνων Κατσινής Σπύρος και Θανάσης Κότσαρης Γεωργία Ντόιμα και νέα παιδιά με διάθεση για ποδόσφαιρο, για να τα βοηθήσεις και να τους μεταδώσεις όσα έζησες όλα αυτά τα χρόνια μέσα στα γήπεδα, το θεωρώ υποχρέωση μου, ειδικά για τα μικρά παιδιά, να ζήσω μαζί τους αυτό το όμορφο ποδοσφαιρικό ταξίδι, που μόλις ξεκινά...
Η αγάπη μου για τα παιδιά, το ποδόσφαιρο και η εκτίμηση μου στην ποδοσφαιρική ομάδα του Νηλέα Νεοχωρίου, στον τόπο μου στην Εύβοια, εκεί που μεγάλωσα και έκανα τα πρώτα ποδοσφαιρικά μου... βήματα, με έκαναν να δεχτώ με μεγάλη χαρά την
πρόσκληση-πρόταση της ομάδος!!
Για μένα, στη ζωή μου, πάντα προτεραιότητα θα έχουν τα παιδιά και θα είμαι εκεί, όταν με χρειάζονται, για να τα βοηθήσω, με όποιο τρόπο μπορώ, να εξελιχθούν και να αποκτήσουν  ποδοσφαιρική παιδεία που τόσο ανάγκη έχει το ελληνικό ποδόσφαιρο!!