Σάββατο 11 Ιουνίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Καλό Σαββατοκύριακο και απολαύστε την κάθε στιγμή. Ακόμη και με καταιγίδες, αστραπές και βροντές τα Σαββατοκύριακα είναι ωραία, αρκεί να μην είσαι φορτωμένος με κακία και μίσος.
Ο μπάρμπα Στέλιος, από τότε που αποφάσισε να κόψει τους δήθεν φίλους, είναι πολύ καλύτερα και το μόνο που θέλει, είναι να έχει υγεία η οικογένειά του και όλα τ΄ άλλα εύκολα ή δύσκολα θα τ΄ αντιμετωπίσει.
Σαν σήμερα γεννήθηκε η μεγάλη μας κόρη και μέσα από την καρδιά μου εύχομαι να την βοηθάει ο ....Θεός και της ζητάω μια μεγάλη συγνώμη για όσα δεν μπόρεσα να της προσφέρω και για όσες φορές την πλήγωσα. Να ξέρει πως όπως κάθε γονιός έχω και εγώ την αγωνία μου και κάνω και λάθη.
Μεγάλωσε πλέον και δεν το καταλάβαμε καν, γιατί οι γονείς δεν θέλουν να δεχθούν πως άλλο το παιδί και άλλο η γυναίκα.
Χρόνια πολλά με υγεία και να έχεις μια ευτυχισμένη ζωή κορίτσι μου.
Δεν θέλω να γράψω τίποτα άλλο σήμερα και προτιμώ να καθίσω να σκεφτώ τι δεν έκανα καλά σαν πατέρας και να βρω τον τρόπο να το διορθώσω.