Πέμπτη 9 Ιουνίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Καλημερούδια σε όλες και όλους και από μένα και να ξέρετε πως ο μπάρμπα Στέλιος με κωλοτούμπες και κάτι τέτοιους τύπους, δεν θέλει να έχει καμία απολύτως σχέση κι ας το πληρώνει αυτό ακριβά.
Ο μπάρμπα Στέλιος έχει την άποψή του και δεν απαγορεύει σε κανέναν να διατυπώνει την δική του ελεύθερα.
Δέχομαι την κριτική ακόμη και την κακοπροαίρετη, αλλά με την προϋπόθεση πως θα κάνω κι εγώ την δική μου.
Έγραψα λοιπόν την άποψή μου δημόσια για τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, δημόσια για την ΕΠΣΕ, δημόσια... για τις ΑΒΑΝΤΙΔΕΣ και φυσικά για πρόσωπα που έχουν ή θέλουν να έχουν κάποια θέση στην πολιτική, την αυτοδιοίκηση και τον αθλητισμό.
Με είδατε να τρέξω να πανηγυρίσω ποτέ δίπλα σε κάποιον ή κάποια;
Με είδατε να παίρνω κάποια θεσούλα τυπική ή άτυπη δίπλα σε κάποιον τον οποίο ψήφισα ή στήριξα; Όχι βέβαια.
Άλλοι ήταν αυτοί που ενώ ήταν απέναντι, παριστάνουν τους κολλητούς αυτών που διοικούν την χώρα, την Περιφέρεια, τους δήμους, ομάδες κλπ.
- Αλήθεια μήπως με βόλεψε η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, την οποία στηρίζω από την ώρα που γεννήθηκα;
Μήπως με βόλεψε κάποιος Περιφερειακός τον οποίο στήριξα όλα αυτά τα χρόνια;
Μήπως με βόλεψε η δήμαρχος κυρία Βάκα ή ο τέως δήμαρχος κύριος Ζεμπίλης;
Όχι βέβαια. Δεν ζητήσαμε ποτέ και από κανέναν κάτι τέτοιο, γιατί δεν το γουστάρουμε.
Αλήθεια, να ζητήσω από τον πρόεδρο του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ τον κύριο Βασίλη Καρλατήρα να πει σε κάποιους οι οποίοι το γυρίζουν το μπιφτέκι, αν ήμουνα δίπλα του και δίπλα στον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ όταν έδινε την μάχη για τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, όταν οι μπιφτεκάδες ήταν απέναντί του και διέλυαν τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ;
Λοιπόν για να μην γράψω και κάτι πολύ βαρύ για όλους αυτούς, τους γράφω κανονικά και πάω παρακάτω.
Εγώ δεν έχω μάθει να τρέχω πίσω από κανέναν και δεν ζητάω από κανέναν να με βολέψει. Δεν είμαι μικρός για να θέλω κάτι τέτοιο. Έχω πάρει την κατηφόρα της ζωής, αφού είμαι στα 65 μου και θέλω να έχω την υγειά μου και είναι βέβαιο πως δίπλα σε μπιφτεκάδες και αχάριστους, δεν θα την έχω.