Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022

Μήνυμα

 - Προσωπικά τον κ. Γιώργο Τόλια, αν αναλάβει τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, θα τον στηρίξω με όποιον τρόπο μπορώ και δεν μ΄ ενδιαφέρει ούτε ποιους θα έχει στην διοίκηση, ούτε ποιον θα έχει προπονητή, ούτε με ποιους θα κάνει παρέα.
Του το χρωστάω και θα του το ανταποδώσω, γιατί εγώ αυτός είμαι.
Δεν γνωρίζω ούτε την οικονομική του κατάσταση, ούτε τίποτα απολύτως και δεν μ΄ ενδιαφέρουν αυτά. Είναι δικό του θέμα.
Έχει πάθος και θέλει να ....διοικήσει την ομάδα. Μόνος του μπορεί;
Αν μπορεί θα του πω προχώρα.
Αν δεν μπορεί μόνος του τότε θα πρέπει να βρει έσοδα περίπου 200.000 ευρώ, δηλαδή κάθε μήνα 20.000 ευρώ.
Κάποια στιγμή ίσως μας δοθεί η ευκαιρία να μιλήσουμε οι δυό μας και να του πω την γνώμη μου.
Ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ πρέπει να κοιτάξει μπροστά και ν΄ αφήσει πίσω, αυτούς που δηλώνουν Χαλκιδάρες και θέλουν να ελέγχουν τους πάντες, ενώ τον εαυτό τους τον είχαν ανεξέλεγκτο και κολλούσαν σαν βδέλλες δίπλα στον όποιον αναλάμβανε την ομάδα.
Αγαπητέ κύριε Τόλια, τα λόγια είναι περιττά.
Εσύ αποφασίζεις. Αν έχεις τα κουράγια που θα χρειαστούν, προχώρα.
Τα ίδια θα γράψω και για οποιονδήποτε άλλον, με μία διαφορά.
Τον οποιονδήποτε άλλον, δεν έχω κανέναν λόγο να του πω κάτι αφού δεν του έχω και καμία υποχρέωση.