Παρασκευή 29 Ιουλίου 2022

Περαστικά σας κυρία Αλημπατέ

Αμφιτρίτη Αλημπατέ 
ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ

Κι όμως, είμαι ακόμη εδώ....από τις 22 Ιουλίου ...
Τραυματισμένη, πονεμένη, φοβισμένη, απογοητευμένη, λαβωμένη...
Κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, 
Συντριπτικό κάταγμα δεξιού χεριού...
Σοβαρός τραυματισμός της γλώσσας  .. ..
Μετά τις κρίσιμες πρώτες 48 ώρες, αποφεύχθηκε η εγκεφαλική αιμορραγία....
Εχθές, έγινε η εγχείρηση στο χέρι, με τοποθέτηση λάμας και βιδών ..
Όχι, δεν ήταν τροχαίο..
Στην Κεντρική Πλατεία της Ερέτριας, σε εκδήλωση στα ' ΚΑΝΑΡΕΙΑ", ανάμεσα σε εκατοντάδες ανθρώπους και δεκάδες παιδιά, αδόκητα, από εγκληματική αμέλεια των υπευθύνων, ένα μεγάλο ηχείο της εκδήλωσης έπεσε σε εμένα, στο κεφάλι μου ....
Ευτυχώς, τελικά σε εμένα, γιατί, διαφορετικά, θα θρηνούσαμε αθώα παιδάκια, που χόρευαν μπροστά στην εξέδρα ..... 
Θυμώνω με τους ανθρώπους, αλλά δοξάζω και ευχαριστώ το Θεό.....
Ευχαριστώ το Ιατρικό και Νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου μας για τον επαγγελματισμό και την υπευθυνότητα που επέδειξαν!
Ευχαριστώ τους εκατοντάδες φίλους για τα μηνύματα και τις κλήσεις τους, που εξέφρασαν την αγωνία,  ευχές και την αγάπη τους.
Λυπάμαι που δεν ήμουν σε θέση να απαντήσω...
Ευχαριστώ την αγαπημένη μου οικογένειά...
Μια νέα ημέρα ξημέρωσε ....
Πονάω και ΕΛΠΙΖΩ!