Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2023

...ο μπάρμπα Στέλιος

 - Είναι αλήθεια πως στην ζωή μου έχουν δει πολλά τα μάτια μου και ακόμη περισσότερα τα έχω ζήσει.
Έχω στενοχωρήσει και έχω πικράνει ανθρώπους, αλλά αυτοί δεν ανήκουν στον χώρο του αθλητισμού και της πολιτικής και έτσι σε αυτούς δεν οφείλω τίποτα, γιατί πιστεύω πως τους πρόσφερα αρκετά.
Ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει και λογικό είναι να γράφω κι εγώ αυτά που θέλω.
Μπορεί πολλοί να μην συμφωνείτε μαζί μου στην πολιτική, αλλά δεν μπορείτε να με κατηγορήσετε ....για κωλοτούμπες.
Υπηρέτησα την ιδεολογία μου χωρίς καμία κωλοτούμπα και είναι τιμή μου και καμάρι μου.
Στον χώρο της πολιτικής δεν έχω φίλους, αλλά απλά γνωστούς.
Στον χώρο του αθλητισμού είναι αλήθεια, πως τα πράγματα δεν διαφέρουν και πολύ.
Όλοι παριστάνουν τους σωστούς, τους δίκαιους και λάτρεις του "να κερδίσει ο καλύτερος" και την ίδια ώρα είναι ικανοί "να στήσουν" ακόμη και την περίφραξη του γηπέδου!!!
Πολλούς γνώρισα και σε αυτόν τον χώρο, αλλά ελάχιστοι είναι αυτοί τους οποίους εκτιμώ και θα έχω να τους λέω πάντα ένα ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου.
Επειδή ξέρω πως για μένα πλέον "η ζωή τραβάει την ανηφόρα", θέλω αυτή την ανηφόρα να την περπατήσω μόνος μου, έχοντας στο μυαλό και την καρδιά, τους δικούς μου ανθρώπους και τους ελάχιστους ανθρώπους που εκτιμώ.
Δεν υπήρξα ποτέ ψώνιο, δεν υπήρξα ποτέ σαν αυτούς που θέλουν να κλείνουν τον δρόμο σε νέα παιδιά και πλέον την εμπειρία μου, θα προσπαθήσω, όσο η υγεία μου το επιτρέπει να την περάσω σε νέους ανθρώπους και να με αξιώσει ο Θεός να τους θαυμάσω.
Σε λίγους μήνες θα κλείσω τα  66 μου χρόνια.
Θα προσπαθήσω τα επόμενα χρόνια, να είμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ από ιδεολογίες, παρατάξεις και όλα τα σχετικά, γιατί δεν θεωρώ σωστό να περάσω την δική μου γραμμή στα παιδιά τα οποία αποφάσισα να  ανοίξω τον δρόμο της ενημέρωσης.
Θα φροντίσω ώστε ο κάθε νέος να μπορεί να γράφει ελεύθερα την άποψή του και να μην δίνει λογαριασμό σε κανέναν.
Πολλοί αυτό δεν θα το πιστέψουν, αλλά θα το διαπιστώσουν από τον Φεβρουάριο.