Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2023

...ο μπάρμπα Στέλιος

 - Καλά μου τα λέει ο φίλος μου, αλλά θα μου επιτρέψει αφού πρώτα τον ευχαριστήσω για τα καλά του λόγια, να του πω πως έχω πάρει τις αποφάσεις μου και δεν θα τις αλλάξω για κανέναν λόγο.
Στις 8 Φεβρουαρίου έχω τα γενέθλιά μου και συμπληρώνω 66 χρόνια ζωής.
Ο μπάρμπα Στέλιος αποφάσισε οριστικά και αμετάκλητα να σταματήσει αυτό που κάνει από μικρό παιδί, αφού ξεκίνησε σε ηλικία 14 χρόνων!!!
Δεν θα εγκαταλείψω τον χώρο μέχρι να κλείσω τα μάτια μου, αλλά όχι από την πρώτη γραμμή.
Θα προσπαθήσω να βοηθήσω όσο μπορώ.... και το επιτρέπουν οι δυνάμεις μου, νέους ανθρώπους οι οποίοι θα θελήσουν να ασχοληθούν με την ενημέρωση, λλά με την δική τους άποψη και γνώμη.
Είμαι βέβαιος πως θα μπορέσουν να προσφέρουν πολύ περισσότερα.
Ένα μόνο θα τους ζητήσω, Να είναι ασυμβίβαστοι, να μην φοβηθούν τίποτα και να ψάχνουν τα θέματα πριν τα δώσουν δημοσιότητα.
Να είναι αυστηροί με την εξουσία, αλλά και τον εαυτό τους.
Να ξέρουν πως κανένα πολιτικό κόμμα, καμία αυτοδιοικητική παράταξη και κανείς μα κανείς, δεν θα είναι δίπλα τους για πάντα. Θα είναι μόνο όσο θα τους είναι χρήσιμοι.
Και μια συμβουλή, βγαλμένη από την εμπειρία τόσων χρόνων.
Το ρεπορτάζ είναι αυτό που πρέπει να προσέξουν πολύ.
Να είναι πραγματικά ένα με το κάθε ρεπορτάζ και αυτό να έχει να κάνει με τα προβλήματα της κοινωνίας, με το περιβάλλον, με την υγεία, την παιδεία, τον αθλητισμό.
Να μείνουν μακριά από το ρεπορτάζ του καναπέ και να είναι μέρα νύχτα στον δρόμο.
Να μην διστάσουν να κρεμάσουν στα μανταλάκια, αυτούς που κάνουν χειρότερη την ζωή των ανθρώπων.
Αυτά για σήμερα.