02 Απριλίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ

Καλημέρα, κ. Αιδίνη
Κρατάω το λόγο μου.

Κυρία Αιδίνη μήπως μπορείτε να κάνετε «ένα μεγάλο έργο» με αυτεπιστασία;
Θα σας πρότεινα να βρείτε τους κατάλληλους εργαζόμενους, να ετοιμάσετε έναν όμορφο χώρο σε συνεργασία με την κ. Ζλακώνη, όπου θα καλέσετε τους δημότες να γιορτάσουν μαζί σας το ΠΑΣΧΑ.
Να τσουγκρίσετε αυγά
, να ψήσετε αρνιά, να χορέψετε και να τραγουδήσετε.
Μπορείτε, κυρία Αιδίνη;