Τι είναι αυτό
που βλέπουμε στο Βασιλικό;
Κάθε Κυριακή στο Βασιλικό έχουμε παζάρι ή λαική;Αν έχουμε λαική, τότε τις θέσεις, τις άδειες και τις τιμές τα καθορίζουν άλλοι.
Αν όμως είναι παζάρι, τότε όλα αυτά τα καθορίζει ο Δήμος.
Έχει γίνει κάτι τέτοιο;
Εφαρμόστε το νόμο, κύριοι, γιατί το κακό έχει παραγίνει.