ΔΙΠΛΟΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
Τι θα γίνει τελικά στην οδό Βενιζέλου;
Ως πότε η Δημοτική Αστυνομία θα βλέπει (;) τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα και δεν θα κάνει κάτι;
Είναι δυνατόν σε ένα τόσο κεντρικό σημείο να έχουμε αυτό το μπάχαλο;
Κάτι θα πρέπει να κάνει ο κ.Σκλιάς και ιδιαίτερα στο κομμάτι που βρίσκεται στο ύψος της δημοτικής αγοράς;
