Ο Δήμος Χαλκιδέων έχει πει πως προχωρά σε ανάπλαση γεφυριών χωριών.
Τι έγινε με αυτές τις αναπλάσεις; Πάρκο Λαού, Βούρκος , Κοιμητήριο στον Αγ.Ιωάννη , πλάζ Αστέρια, πλατείες κτλ. Για να ολοκληρωθεί ένα έργο θα πρέπει όχι μόνο ν’άρχίσει αλλά και να βλέπουμε εργασίες.
Τι λένε οι Δημοτικόι Άρχοντες;
