02 Απριλίου 2009

ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ

«Όσο και αν κάποιοι
είστε κουρασμένοι…»



Είχε δίκιο ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Σταύρος Πετράκης όταν δήλωσε πως είναι απαράδεκτο να μην συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο τουλάχιστον μια φορά το μήνα.
Κάλεσε τους αρχηγούς της αντιπολίτευσης να μην συναινέσουν στο να γίνονται συνεδριάσεις δια περιφοράς.
«Όσο κι αν κάποιοι είστε κουρασμένοι, θα πρέπει να συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο»,
είπε ο κ. Πετράκης.
Κύριε Πρόεδρε του Δ.Σ., δεν είναι δυνατόν να έχετε 39 θέματα σε μια συνεδρίαση και κάποια εκτός Ημερήσιας Διάταξης και να μην τα «έχετε σπάσει στα δύο».
Τι είναι αυτό που σας οδηγεί να μην συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο;