Στο Ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο για παράδειγμα, η κάθε ομάδα θα πρέπει να έχει έναν προπονητή , ο οποίος θα πρέπει να έχει και ένα δίπλωμα. ’
Ετσι είναι τα πράγματα; Όχι βέβαια.
Σε κάποιες περιπτώσεις , δεν υπάρχουν διπλώματα και στο φύλλο αγώνα , «τον προπονητή» τον αναφέρουν ως παράγοντα ή και δεν ξέρω πως αλλιώς!!
Γιατί τα επιτρέπουν άραγε αυτά οι αρμόδιοι; Κύριοι οι ποινές , ¨πέφτουν βροχή¨ στους ποδοσφαιριστές .
Πότε θ’ αρχίσουν να ¨πέφτουν¨ και γι ‘αυτό το θέμα;
