Ελληνικό ποτομόπλοιο
στο Δούναβη
Ατμόσφαιρα Ελλάδας, και μάλιστα εκείνη τριών από τα δημοφιλέστερα νησιά της, Ρόδο, Κέρκυρα και Κω, «μεταφέρει» σε Βιέννη, Μπρατισλάβα και Βουδαπέστη, πολυτελές ποταμόπλοιο που κινείται στο Δούναβη, ανάμεσα στις πρωτεύουσες των τριών παραδουνάβιων χωρών, Αυστρίας, Σλοβακίας και Ουγγαρίας, φιλοξενώντας στους χώρους του την τουριστική προβολή των τριών αυτών ελληνικών νησιών.
Η ιδιαίτερα πρωτότυπη πρωτοβουλία παρουσίασης των τριών αυτών ελληνικών τουριστικών προορισμών πραγματοποιείται με τη στήριξη του ελληνικού υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και του Γραφείου Αυστρίας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.
Τις εκδηλώσεις προβολής που πραγματοποιούνται στο ποταμόπλοιο «My Story», το οποίο αγκυροβολεί διαδοχικά από χθες, για τρεις συνεχείς ημέρες, σε Βιέννη, Βουδαπέστη και Μπρατισλάβα, πρόκειται να επισκεφθούν πάνω από 600 τουριστικοί επιχειρηματίες, εκπρόσωποι τουριστικών οργανισμών και Μέσων Ενημέρωσης που έχουν δηλώσει συμμετοχή.
Οι εκδηλώσεις προβολής ελληνικών νησιών σε ποταμόπλοια ανάγονται σε ιδέα την οποία ξεκίνησε ο Οργανισμός Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού (ΠΡΟΤΟΥΠ).
Στις εκδηλώσεις, που ξεκίνησαν χθες βράδυ με εκείνη στη Βιέννη, στην οποία το ποταμόπλοιο είχε αγκυροβολήσει στην κεντρική γέφυρα του Δούναβη μπροστά στις κτιριακές εγκαταστάσεις του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών με πάνω από 220 φιλοξενούμενους, παραβρίσκονται οι περιφερειάρχες Νοτίου Αιγαίου και Ιονίων Νήσων, κ. Κόκκινος και Βόσδου, όπως επίσης εκπρόσωποι του ΠΡΟΤΟΥΠ και του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Κέρκυρας.
Μόλις πριν από ένα μήνα, ελληνικό χρώμα, καθώς η Ελλάδα ήταν φέτος η τιμώμενη χώρα, είχε η τετραήμερη Διεθνής Έκθεση Τουρισμού της Βουδαπέστης «Ούταζας 2009», που θεωρείται σημείο αναφοράς για τους ασχολούμενους με τον τουρισμό στην Κεντροανατολική Ευρώπη.
Την επίσημη έναρξη της Έκθεσης είχε κηρύξει ο Ούγγρος υπουργός Αυτοδιοίκησης αρμόδιος για θέματα Τουρισμού κ. Γκιενεσέι και σε αυτή είχε παραβρεθεί ο ειδικός γραμματέας του ελληνικού υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης Εμμανουήλ Αλεξανδράκης.
Με την ευκαιρία της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού και με τη στήριξη της ελληνικής πρεσβείας στην Ουγγαρία, πραγματοποιήθηκε στην κεντρική πλατεία του Δημαρχείου Βουδαπέστης μεγάλη Έκθεση Φωτογραφίας του ΕΟΤ που διήρκεσε τέσσερις εβδομάδες.