02 Απριλίου 2009

ΛΑΘΟΣ ΖΕΜΠΙΛΗ

Κύριε Δήμαρχε,
λάθος παρατήρηση

Κύριε Ζεμπίλη, κάνατε παρατήρηση στον κ. Αναγνωστάκη και την παράταξή του λέγοντας πως δεν φτάνει να κάνουν κριτική αλλά να κάνουν και προτάσεις.
Τους κατηγορήσατε δηλαδή επειδή είπανε ΟΧΙ ως προς την πρώτη θέση για τη μεταφορά της Λαικής του Σαββάτου αλλά δεν πρότειναν κάποια θέση!!!
Κύριε Δήμαρχε, για να έχει κάποιος πρόταση, δεν πάει στο καφενείο και αποφασίζει.
Πώς να είχε πρόταση η αντιπολίτευση, όταν το θέμα αυτό ήρθε στο Δημοτικό Συμβούλιο ως έκτακτο εκτός Ημερήσιας Διάταξης;
Είχαν ενημερωθεί για το θέμα αυτό;
Κύριε Δήμαρχε,
δεν είναι δυνατόν «να έχετε την πίτα αφάγωτη και τα σκυλιά χορτάτα».