02 Απριλίου 2009

ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΗΣ

«Συνεδριάζουν στα ραδιόφωνα»
Το είπε ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας κ. Γεωργούλης: «Κι εσείς να μην κάνετε συνεδριάσεις Δημοτικού Συμβουλίου στα ραδιόφωνα»!!!
Κύριε Αντιδήμαρχε,
στις Δημοκρατίες μπορούν να γίνονται συνεδριάσεις παντού.
Το ζητούμενο είναι ο διάλογος, η συζήτηση και φυσικά να υπάρχουν αποφάσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση.
Να ξέρετε, κύριε Αντιδήμαρχε, πως είναι καλύτερα κάποιοι να μιλούν στα Μέσα Ενημέρωσης παρά κάποιοι να λένε πως θα μιλήσουν και μετά να καταπίνουν τη γλώσσα τους, μαζί με «τα σκάνδαλα» που υποτίθεται πως είχαν ανακαλύψει.
Κύριε Αντιδήμαρχε,
ο Δήμαρχος όταν βγαίνει και μιλάει στα ραδιόφωνα, συνεδριάζει;
Όταν σας παίρνει μαζί του επειδή του αρέσει η παρέα σας, όπως είχε πει, συνεδριάζετε;