02 Απριλίου 2009

ΣΤΑΣΕΙΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ

Τι θα κάνει το ΚΤΕΛ
και κάθε αρμόδιος;

Τι θα γίνει τελικά μ’ αυτά τα σκέπαστρα που υπάρχουν στις στάσεις των λεωφορείων.
Σ’ όλο το οδικό δίκτυο της Εύβοιας , όπου υπάρχουν σκέπαστρα βρίσκονται σε κακά χάλια.
Έρχεται το ΠΑΣΧΑ , θα έχουμε τουρίστες από τη Ελλάδα και το εξωτερικό και θα πρέπει κάτι να γίνει , ώστε σ’ αυτές τις στάσεις να μην έχουμε αυτό το χάλι.
Ποιος θα ενδιαφερθεί;
Μήπως περιμένουμε να μεγαλώσουν αρκετά τα χόρτα , ώστε να μην φαίνονται τα σκέπαστρα ;
Κύριοι αρμόδιοι , κάντε κάτι , γιατί ο τουρισμός θα κριθεί από τα απλά και καθημερινά.