02 Απριλίου 2009

ΛΑΙΚΗ ΣΑΒΒΑΤΟΥ

«Σε δουλειά
να βρισκόμαστε»

Κύριε Δήμαρχε, κύριε Ζεμπίλη, με τα λόγια δεν μεταφέρονται οι Λαικές Αγορές.
Η πολύ συζήτηση βλάπτει σοβαρά τους κατοίκους της περιοχής, όπου εδώ και χρόνια γίνεται η Λαική του Σαββάτου.
Εφαρμόστε το νόμο, κύριε Δήμαρχε, και εσείς και ο Νομάρχης.
Εμείς είμαστε σίγουρα πως θα αργήσει η όποια μεταφορά αυτής της Λαικής.
Περιμένουμε.