Ας δούμε
νέους ανθρώπους
Τι κακό είναι αυτό με τους δεινόσαυρους της πολιτικής;
Ως πότε ο καθένας θα είναι υποψήφιος Βουλευτής, Νομάρχης, Δήμαρχος;
Πόσα χρόνια πρέπει να υπηρετεί κανείς τα κοινά και ιδιαίτερα όταν έχει ξεπεράσει τα όρια της συνταξιοδότησης;
Δεν αποκλείει κανέναν η νομοθεσία αλλά είναι δυνατόν «να μην κάνουν χώρο» στους νέους ανθρώπους;
Και άντε όταν σε στηρίζει ο λαός και εκλέγει ως Δήμαρχο, Νομάρχη, Βουλευτή κάποιον, καλά κάνει και συνεχίζει. Όταν όμως σε απορρίπτει μια φορά, σε απορρίπτει 2, σε απορρίπτει 3, τι θέλεις και συνεχίζεις;
Είναι ή δεν είναι βίτσιο;
Είναι ή δεν είναι κουτό;
Τι θέλουν να πούνε αυτοί οι δεινόσαυροι;
Θα πούνε πως αυτί είναι οι ικανότεροι για αρχηγοί και όλοι θα πρέπει να τους ακολουθήσουν;
Έλεος!!!