Σκοτώνουν
τα παιδιά μας
Τι θα γίνει τελικά με όλους τους αρμοδίους οι οποίοι αδιαφορούν για την υγεία των ανήλικων παιδιών;
Τι θα γίνει με όλους τους κατά τα άλλα «ευαίσθητους πολίτες», οι οποίοι για όλα φωνάζουν εκτός από το θέμα του αλκοόλ και των ναρκωτικών;
Γιατί όλοι ενδιαφέρονται για το κτίριο του ΚΤΕΛ, για τον Δημόκριτο, για τον ΟΣΕ, για την Αρέθουσα, αλλά δεν λένε κουβέντα για τα ναρκωτικά και το αλκοόλ;
Γιατί θέλουν τα μνημεία, την ώρα που φροντίζουν να υπάρχουν μνήματα;
Γιατί επιτρέπουν στα καφέ, στα κλαμπ και γενικά τα κέντρα διασκέδασης να ποτίζουν με αλκοόλ τα ανήλικα παιδιά;
Τι κάνουν οι ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ;
Δεν φτάνει «το ναρκωτικό» της τηλεόρασης; Θέλουμε και το αλκοόλ;
Πότε θα ξεσηκωθούν οι ευαίσθητοι;
Τι θα γίνει με όλους τους κατά τα άλλα «ευαίσθητους πολίτες», οι οποίοι για όλα φωνάζουν εκτός από το θέμα του αλκοόλ και των ναρκωτικών;
Γιατί όλοι ενδιαφέρονται για το κτίριο του ΚΤΕΛ, για τον Δημόκριτο, για τον ΟΣΕ, για την Αρέθουσα, αλλά δεν λένε κουβέντα για τα ναρκωτικά και το αλκοόλ;
Γιατί θέλουν τα μνημεία, την ώρα που φροντίζουν να υπάρχουν μνήματα;
Γιατί επιτρέπουν στα καφέ, στα κλαμπ και γενικά τα κέντρα διασκέδασης να ποτίζουν με αλκοόλ τα ανήλικα παιδιά;
Τι κάνουν οι ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ;
Δεν φτάνει «το ναρκωτικό» της τηλεόρασης; Θέλουμε και το αλκοόλ;
Πότε θα ξεσηκωθούν οι ευαίσθητοι;