09 Απριλίου 2009

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ - ΝΔ

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ ΚΕ ΤΗΣ ΝΔ
κ. ΛΕΥΤΕΡΗ ΖΑΓΟΡΙΤΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ
ΤΟΥ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ


Συνεδρίασε υπό την Προεδρία του Γραμματέα της Κ.Ε. της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτή Β΄ Αθηνών, κ. Λευτέρη Ζαγορίτη το Διαγραμματειακό Συντονιστικό Όργανο του Κόμματος.
Μετά τη συνεδρίαση, ο κ. Λευτέρης Ζαγορίτης, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Γραμματέα, η τελευταία Συνεδρίαση του Διαγραμματειακού πριν το Πάσχα, ενόψει ευρωεκλογών.
Λ. ΖΑΓΟΡΙΤΗΣ: Πράγματι. Μιλήσαμε για τον προγραμματισμό δράσης του κόμματος, ενόψει του Συνεδρίου του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, το οποίο θα γίνει στο τέλος Απριλίου, αλλά και για τον προγραμματισμό δράσης, ενόψει των Ευρωεκλογών. Έχουμε ξεκινήσει την προετοιμασία μας. Προχωράμε. Αισιοδοξούμε για το αποτέλεσμα των εκλογών.
Βεβαίως, και για τα αποτελέσματα, τα οποία έχουν οι πολιτικές μας σε σχέση με την οικονομία και τη διεθνή οικονομική κρίση.
Η χώρα αντέχει. Θα ξεπεράσουμε με τις μικρότερες δυνατές απώλειες απ’ ό,τι φαίνεται αυτή την οικονομική κρίση και βεβαίως με την ηγεσία του Κ. Καραμανλή. Στο τιμόνι της χώρας.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Η κυβέρνηση αντέχει να μείνει στη θέση της σταθερή; Γιατί πολλοί λένε ότι μπορεί οι τελευταίες εξελίξεις να οδηγήσουν ακόμη και σε πρόωρες εκλογές.
Λ. ΖΑΓΟΡΙΤΗΣ: Θα εκπλαγείτε, διότι η Ν.Δ. θα επιδείξει πολύ μεγάλη αντοχή την προσεχή περίοδο. Οι πολιτικές μας απ’ ό,τι φαίνεται λειτουργούν και στην πραγματική οικονομία. Εν πάση περιπτώσει, σε σύγκριση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, η χώρα μας έχει επιπτώσεις, αλλά μικρότερες σε σχέση με πολύ μεγάλες χώρες, όπως είναι η Γερμανία, όπως είναι η Ισπανία, όπως είναι η Αγγλία, όπως είναι η Γαλλία και όχι μόνο.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ο κ. Μανούσης είναι ο πρώτος μάρτυρας στην Προανακριτική Επιτροπή για τον κ. Παυλίδη.
Λ. ΖΑΓΟΡΙΤΗΣ: Και θα υπάρξουν και άλλοι μάρτυρες. Η Ειδική Επιτροπή έχει ξεκινήσει τη λειτουργία της. Θα γίνει ενδελεχής εξέταση όλων των στοιχείων μέχρι 27 Απριλίου, και περιμένουμε τα πορίσματα της Επιτροπής. Είναι στη Βουλή το θέμα. Θα πρέπει όλοι μας να έχουμε εμπιστοσύνη στη Βουλή και να περιμένουμε τα αποτελέσματα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Από το πόρισμα θα εξαρτηθεί η θέση του κ. Παυλίδη στη Ν.Δ.;
Λ. ΖΑΓΟΡΙΤΗΣ: Από το πόρισμα θα εξαρτηθούν πολλά.