Ποσό 36,3 εκατ. ευρώ
για προώθηση ελληνικών κρασιών
Ποσό 36,3 εκατ. ευρώ θα διατεθεί για την εφαρμογή μέτρων προώθησης οίνων σε αγορές τρίτων χωρών και στρατηγικό σχεδιασμό marketing και branding για το ελληνικό κρασί στις εγχώριες και τις διεθνείς αγορές.
Όπως δήλωσε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μιχάλης Παπαδόπουλος, σε συνάντηση που είχε με τους εκπροσώπους των φορέων του οίνου, αποφασίστηκε το μέτρο της προώθησης να εφαρμοστεί τα επόμενα τέσσερα χρόνια με δικαιούχους όλους τους φορείς του κλάδου.
Αναλυτικά, οι δηλώσεις του υφυπουργού:
«Θα ήθελα να με διαβεβαιώσετε, κύριοι εκπρόσωποι του ελληνικού οινικού κλάδου, ότι θα συμβάλλετε με όλες σας τις δυνάμεις, ώστε ο στρατηγικός σχεδιασμός, να γίνει πράξη μέσω των επενδύσεων που θα πραγματοποιήσουμε στο πλαίσιο του μέτρου της Προώθησης Οίνων, προκειμένου να πετύχουμε αποτελεσματική διείσδυση και καθιέρωση στη παγκόσμια αγορά των ελληνικών κρασιών που διαθέτουν «ταυτότητα», αποτελούν επάξιο πρεσβευτή της ελληνικής κουλτούρας μεταφέροντας πολιτιστικά και πολιτισμικά μηνύματα της χώρας μας και έχουν να αναδείξουν εξαιρετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά άμεσα συνδεδεμένα με το τόπο καταγωγής τους».