Παρασκευή 15 Απριλίου 2022

Μπάρμπα Στέλιος: Έχεις δίκιο φίλε...

 - Έχεις δίκιο φίλε μου. 
Είμαι δεδομένος και γι΄ αυτό δεν είμαι βολεμένος.
Στη ζωή για τους πολλούς, περνάς καλύτερα, όταν δεν είσαι δεδομένος και κάνεις τα πάντα για να υποστηρίξεις τα συμφέροντά σου.
Τι σημασία έχει αν χρειασθεί προεκλογικά να είσαι με την ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, τον ΣΥΡΙΖΑ ή κάποιο άλλο κόμμα;
Τι σημασία έχει το αν είσαι προεκλογικά με την Περιφερειακή παράταξη του Φάνη, του Απόστολου, του Δημήτρη ή της Κατερίνας;
Τι σημασία έχει αν στηρίζεις προεκλογικά την παράταξη της Έλενας, του Χρήστου, του Βασίλη, ακόμη και του Τάσου;;;;
Σημασία έχει να είσαι μετεκλογικά απέναντι, για να μην είσαι δεδομένος και λένε, "άφησέ τον αυτόν, δικός μας είναι έτσι κι αλλιώς"!!!!
Αυτοί που προεκλογικά ήταν απέναντι, οι περισσότεροι αγκάλιασαν τον νικητή και.... είναι όλο γλύκες. Γιατί άραγε;
Γιατί η πίτα πάντα είχε πολλά κομμάτια και όλοι ελπίζουν να πάρουν ένα από τα πολλά.
Έχεις δίκιο φίλε μου.
Αυτός που σου είπε πως ο μπάρμπα Στέλιος είναι δεδομένος κι αυτός δίκιο είχε και το ξέρει καλά.
Το ξέρει γιατί προεκλογικά ήταν αυτός που με πλησίασε για να κάνω κωλοτούμπα και φυσικά με το αζημίωτο. Τα λεφτά όλοι τα έχουμε ανάγκη, αλλά δεν δέχθηκα.
Δεν ήθελα να πουλήσω δυο τρεις ανθρώπους στους οποίους πιστεύω.
Τώρα όμως κοίτα πως μπλέξαμε. Οι εκλογές τελείωσαν και φυσικά αυτός που μου είχε κάνει την πρόταση ήταν με τους ηττημένους.
Ο μπάρμπα Στέλιος με τους νικητές του 2019, αφού κέρδισε η ΝΔ, κέρδισε ο Φάνης κέρδισε και η Έλενα.
Ο τύπος που μου είχε κάνει την πρόταση, άλλαξε πορεία και πήγε κι αυτός με τους νικητές. Άρα είμαστε μαζί!!!!!!!
Υπάρχει όμως μια διαφορά. Αυτός πήρε και το κουτάλι και όποτε θέλει το κολυμπάει και στο μέλι, ενώ ο μπάρμπα Στέλιος, ούτε κουτάλι είχε ποτέ, ούτε μέλι μπροστά του.
Έχεις δίκιο φίλε μου.
Πάντως παράπονο δεν έχω. 
Μου λένε κάπου κάπου και κανένα ευχαριστώ, για να μην τους αδικώ.
Κατά τ΄ άλλα, θα ξανάρθουν εκλογές και ο καθένας θα έχει δίπλα του με αμοιβή, διάφορους, ενώ ο μπάρμπα Στέλιος θα συνεχίσει να δίνει τον αγώνα του, επειδή το γουστάρει κι επειδή στις φλέβες του έχει αίμα.
Σιγά σιγά και ιδιαίτερα από τις αρχές του 2023, θα ξεκαθαρίσουν πολλά πράγματα και θα διαπιστώσεις φίλε, πως δεν είναι λίγες οι φορές που τα κάστρα πέφτουν από μέσα.
Έχεις δίκιο φίλε μου.
Τώρα στα 65 μου, δεν έχω κανέναν λόγο, ούτε να τρέχω πίσω από κάποιους, ούτε να τους επισημαίνω τα λάθη τους.
Τους ευχαριστώ όλους και τους εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή συνέχεια να έχουν.
Ο μπάρμπα Στέλιος κουράσθηκε με τους δήθεν και μ΄ αυτούς για τους οποίους είχε κυκλοφορήσει και το "αλλού τρως, αλλού πίνεις κι αλλού πας και το δίνεις".