Παρασκευή 24 Ιουνίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Εδώ είμαι και σήμερα και φυσικά πρέπει να γράψω μια αλήθεια, γιατί πάντα έχω μάθει να λέω ένα ευχαριστώ, σε ανθρώπους που μ΄ έχουν βοηθήσει κατά καιρούς και έχουν σταθεί δίπλα σε μένα και την οικογένειά μου.
Μέσα από την καρδιά μου τους λέω δημόσια ένα μεγάλο ευχαριστώ και μακάρι να μπορούσα να τους το πω δημόσια με το όνομά τους, αλλά δεν το επιθυμούν οι ίδιοι.
Θα είμαι πάντα δίπλα τους και δεν πρέπει σε καμία.... περίπτωση να αισθανθούν κάπως, όταν δεν μπόρεσαν να μας στηρίξουν. Η μία φορά είναι αρκετή κι εμείς τους αισθανόμαστε δικούς μας ανθρώπους. 
Οι εποχές είναι δύσκολες και να ξέρουν πως σε καμία περίπτωση δεν θα ξεχάσουμε την βοήθειά τους. Πάντα θα βρίσκουμε μια καλή κουβέντα γι΄ αυτούς.
Δεν θα χρειασθεί να κάνουν ούτε ένα τηλεφώνημα, για να ζητήσουν την στήριξή μου προς το πρόσωπό τους. Θα την έχουν πάντα και μάλιστα δημόσια, γιατί εμείς έτσι έχουμε μάθει.
Στους φίλους της αυτοδιοίκησης και στους παράγοντες του ποδοσφαίρου, χρωστάω πολλά, γιατί μέσα από το apopsignomi μπόρεσα να σταθώ δίπλα τους και να βοηθήσω με τις μικρές μου δυνάμεις, όταν κάποιοι έριχναν λάσπη εναντίον τους, και κανείς δεν έπαιρνε δημόσια θέση.
Είναι άλλο να δηλώνεις φίλος κάποιου και άλλο να μπαίνεις μπροστά και να βάζεις τα πράγματα στη θέση τους.
Τον μπάρμπα Στέλιο δεν του αρέσει η ουδετερότητα γιατί υπηρετεί την ΕΛΕΥΘΕΡΗ άποψη γνώμη. Είχε και θα συνεχίσει να έχει την δική του άποψη και δημόσια θα την γράφει.
Αυτά για τις φίλες και τους φίλους οι οποίοι κάποια στιγμή μπορεί να αισθάνθηκαν άσχημα, γιατί δεν μπόρεσαν να βοηθήσουν.