Πέμπτη 23 Ιουνίου 2022

Καλή επιτυχία στην κυρία Δούκα

- Η κυρία Γιάννα Δούκα μπορεί να ήταν μέχρι τώρα προπονήτρια της ποδοσφαιρικής ομάδας γυναικών, του Εργοτέλη, αλλά τώρα αναλαμβάνει την ομάδα των Αβαντίδων. Δεν είναι η πρώτη φορά που αυτή η διοίκηση αναθέτει την ομάδα σε γυναίκα προπονητή, αλλά την πρώτη φορά δεν είχε επιτυχία, χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι.
Διαβάσαμε μια ανάρτηση που έκανε η κυρία Δούκα στον λογαριασμό της στο fb  και καταλάβαμε το πόσο δεμένη είναι με τον ΕΡΓΟΤΕΛΗ αφού πέρασε εκεί 17 ολόκληρα..... χρόνια ως παίκτρια και ως προπονητής.
Μια τελευταία φράση της κυρίας Δούκα, σφηνώθηκε στο μυαλό μας και θεωρήσαμε πως αφού ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ είναι το σπίτι της, οι ΑΒΑΝΤΙΔΕΣ θα είναι το εξοχικό της και τις ευχόμαστε καλές διακοπές και φυσικά να καταφέρει με τις ΑΒΑΝΤΙΔΕΣ όσα δεν κατάφεραν μέχρι σήμερα. Με το καλό να κατακτήσουν το πρωτάθλημα.

Gianna Douka
Η ζωή είναι γεμάτοι από κύκλους που ανοίγουν κ κλείνουν!!!!
Έτσι κ στην δική μου ζωή ένας τεράστιος κύκλος κλείνει κ ευελπιστώ ένας άλλος καινούργιος να ανοίξει!
Μετά από 8 χρόνια προπονητικής πορείας στην ομάδα του ΕΡΓΟΤΕΛΗ ηρθε η ώρα να αποχωρήσω!
Μια απόφαση Συναισθηματικά πολύ δύσκολη για εμένα μιας κ σε αυτόν τον σύλλογο ξεκίνησα σαν παίχτρια αλλα κ σαν προπονήτρια μετρώντας συνολικά 17 ολόκληρα χρόνια παρουσίας μου εκεί!
Φεύγω από αυτήν την ομάδα γεμάτη από συναισθήματα!Με πολλή αγάπη στις βαλίτσες μου από τις παιχτριες που συνεργάστηκα όλα αυτά τα χρόνια τους γονείς τους τις εκάστοτε διοικήσεις των γυναικών τους συναδέλφους προπονητές!
Φεύγω από αυτήν την ομάδα αφήνοντας την μετά από μια πορεία (που λίγοι γνωρίζουν)στις 4 καλύτερες ομάδες της Ελλάδος κ ευελπιστώ να συνεχίσει αυτήν την ανοδική πορεία!
Θέλω να ευχαριστώ πρώτα από όλους τα κορίτσια μου!!!!!!Κ να ξέρουν ότι ήταν μεγάλη μου τιμή που συνεργάστηκα μαζί τους!!!!!Πιστεύω σε εκείνες κ ξέρω ότι θα συνεχίσουν να κοιτάνε μπροστά κ ψηλά......
Τον Κ.Σκεπαρνη που ήταν ο άνθρωπος που στάθηκε στο πλευρό των γυναικών του συλλόγου στα δύσκολα μας χρόνια κ μαζί με εκείνον κατάφεραμε  να μην διαλυθεί η ιστορία μας κ η ομάδα μας.
Όλους τους γονείς των μικρών κοριτσιών που μου εμπιστεύτηκαν τα παιδιά τους κ με στήριξαν παραπάνω από το σύνηθες.
Τον πρόεδρο της διοικούσας επιτροπής κ.Σταυρο Περάκακη που εμπιστεύτηκε το όραμα μου κ με την δική του στήριξη καταφέραμε να αλλάξουμε επίπεδο σαν ομάδα κ να φύγουμε από τα ερασιτεχνικά κ τα πρόχειρα.
Τον αθλητικό διευθυντή των γυναικείων τμημάτων κ.Βαγγελη Κουτσακη για την στήριξη του τόσα χρόνια στο πρόσωπο μου.
Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ήταν είναι κ θα είναι το ποδοσφαιρικό μου σπίτι!
Εις  το επανιδείν...