Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Σήμερα Πέμπτη 06 Οκτωβρίου 2022, οφείλω να στείλω ένα μήνυμα στον πρόεδρο της ομάδας ΑΒΑΝΤΕΣ Χαλκίδας, για να μην κυκλοφορούν διάφορα και για να μην αφήνουμε τα πάντα στην φαντασία του καθενός.
Ο μπάρμπα Στέλιος προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί του πολλές φορές, αλλά αυτό δεν στάθηκε δυνατό, γιατί προφανώς ο κύριος Στέφανος Σωτηρίου δεν ήθελε ή δεν έβρισκε τον λόγο, για τον οποίο έπρεπε να μιλήσει μαζί μου.
Δικαίωμά του και καλά έκανε.
Να ξέρει πως δεν έχει.... καμία απολύτως υποχρέωση απέναντί μου, όπως δεν έχω κι εγώ απέναντί του.
Ενδιαφέρθηκα να μάθω αν είναι καλά στην υγεία του κι αν έχει ξεπεράσει τα προβλήματα που είχε με τις επιχειρήσεις του.
Όλα πάνε μια χαρά, ήταν η τελευταία πληροφορία που μας έδωσαν συνεργάτες του και μα είπανε πως την Κυριακή ήταν στο Στάδιο Χαλκίδας και παρακολούθησε τον αγώνα ΑΒΑΝΤΕΣ - ΛΑΡΙΣΑ.
Πρόεδρος της ομάδας είναι ο κ. Σωτηρίου κι εγώ δεν έχω κανέναν λόγο να μπερδευτώ στα πόδια του.
Αγαπητέ κύριε Σωτηρίου ευχόμαστε τα καλύτερα και κάποιοι θα πρέπει να σταματήσουν να ρίχνουν λάσπη εναντίον μας. ΤΕΛΟΣ.