Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Ο μπάρμπα Στέλιος, δεν θέλει να εκδικηθεί κανέναν και ούτε θέλει να κάνει κακό σε κάποιον. Δεν είναι στον χαρακτήρα μου αυτό ρε φίλε και τώρα στα γεράματα, δεν θ΄ αλλάξω τον χαρακτήρα μου.
Δεν μ΄ ενοχλεί καθόλου το ότι κάποιος νομίζει πως με κορόιδεψε.
Τον αφήνω να νομίζει ότι θέλει. όταν θα έρθει η ώρα, θα καταλάβει πως δεν έπρεπε να παίξει αυτό το παιχνίδι μαζί μου και πως θα έπρεπε να σεβαστεί κάποια πράγματα.
Φίλε, έπαιξες και μάλιστα πολύ .....άσχημα. Εύχομαι όλα να σου πάνε καλά και θα σε παρακαλούσα να μην μπεις στον κόπο, ούτε να μου τηλεφωνήσεις.
Το παιχνίδι σου τελειώνει σήμερα και ειλικρινά σου εύχομαι τα καλύτερα.
Εσύ δεν θέλω ούτε να μου ευχηθείς, γιατί πίστεψέ με δεν θα βγει τίποτα απολύτως.
Έχεις τα δικά σου προβλήματα και εύχομαι να τα λύσεις σύντομα πριν σε κρεμάσουν στα μανταλάκια.
Δεν θα χαρώ με μια τέτοια εξέλιξη, γιατί κακός άνθρωπος δεν είσαι, αλλά είσαι κακομαθημένος και πιστεύεις πως μπορείς να μας δουλεύεις ψιλό γαζί.
Καλή τύχη να έχεις.