Για το καλό μας
Δεν συνηθίζουμε να ασκούμε κριτική σε Συλλόγους που προσφέρουν στον Πολιτισμό. Δεν θα το μπορούσαμε άλλωστε.
Αυτό που γράψαμε ήταν η αγωνία μας.
Ήταν η πικρία και το παράπονο, αν θέλετε.
Δεν μας αρέσει να πηγαίνουν χαμένες οι προσπάθειες κάποιων ανθρώπων. Δεν είναι δυνατόν να δεχτούμε πως δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε 10 άνθρωποι, για να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα.