08 Απριλίου 2009

Με απόφαση του ΑΠ

Στο εδώλιο και πάλι δύο στελέχη
της Κτηματολόγιο ΑΕ
με την κατηγορία της απιστίας

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου θα καθίσουν και πάλι δύο πρώην στελέχη της Κτηματολόγιο ΑΕ, αφού η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου αποφάσισε να αναιρέσει απόφαση του Τριμελούς Εφετείου με την οποία τα δύο στελέχη είχαν απαλλαγεί, λόγω παραγραφής από το αδίκημα της απιστίας.
Συγκεκριμένα, η Ολομέλεια δέχθηκε την εισήγηση του εισαγγελέα Γ.Σανιδά, ο οποίος είχε υποστηρίξει ότι εσφαλμένα το Εφετείο απήλλαξε τα δύο μέλη της εταιρείας Κτηματολόγιο, λόγω παραγραφής των αδικημάτων επικαλούμενο το άρθρο 390 του Ποινικού Κώδικα, ενώ έπρεπε να κάνει χρήση του άρθρου 256 του Ποινικού Κώδικα που προέβλεπε ότι το αδίκημα της απιστίας περί την υπηρεσία είναι σε βαθμό κακουργήματος και όχι πλημμελήματος.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ