Ανοίγουν…κλείνουν
Ο Μητροπολίτης Καρυστίας και Σκύρου Σεραφείμ πρότεινε «να ανοίξει» εργοστάσιο της ΔΕΗ στο Αλιβέρι, έστω και με λιθάνθρακα.Τον κατηγόρησαν κάποιοι.
Αυτούς που κλείνουν τη μία μετά την άλλη τις επιχειρήσεις στο Νομό, ποιος θα τους κατηγορήσει;
Ο Μητροπολίτης έβαλε λουκέτα;
Ο Μητροπολίτης έβαλε σε διαθεσιμότητα εργαζόμενους;
Ο Μητροπολίτης εφηύρε τους εργολάβους και τους ενοικιαζόμενους εργαζόμενους;
Ο Μητροπολίτης εφηύρε την Εθελουσία έξοδο;
Ο Μητροπολίτης προχώρησε σε μείωση προσωπικού σε όλες τις επιχειρήσεις;
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πιστεύετε πως έτσι όπως πάνε τα πράγματα παγκοσμίως, θα υπάρχουν σωματεία, ομοσπονδίες και Εργατικά Κέντρα;