Δήμαρχε,
κάνε κάτι
Ας γίνει κάτι στο Δήμο Ληλαντίων.Κύριε Δήμαρχε, υπάρχει πραγματικό πρόβλημα. Μπορεί να κρατάει χρόνια αλλά δεν πάει άλλο το να αδιαφορεί ο ένας για τον άλλον.
Να μην στηρίζονται τα καταστήματα του Δήμου, να μην υπάρχουν καλές σχέσεις μεταξύ των Δημοτικών Διαμερισμάτων και πολλά άλλα.
Η ΝΕΑ ΛΑΜΨΑΚΟΣ θεωρεί πως «παίζονται παιχνίδια», τα ΦΥΛΛΑ λένε πως ο Δήμαρχος τους έχει στη μαύρη λίστα.
Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ λέει πως από λόγια χόρτασαν αλλά από έργα τίποτα.
Το ΑΦΡΑΤΙ αισθάνεται αδικημένο και ο ΜΥΤΙΚΑΣ μόνο παράπονα έχει.
Όσο για το ΒΑΣΙΛΙΚΟ από πού να αρχίσει και πού να τελειώσει κανείς. Άνθρωποι των συλλόγων, των φορέων κλπ., σχεδόν δεν θέλουν να βλέπουν ο ένας τον άλλον.
Σιγά – σιγά όλοι παύουν να ασχολούνται με τα κοινά. Δεν υπάρχει συμμετοχή και αυτό είναι το χειρότερο.
Κύριε Δήμαρχε, κάντε κάτι.