01 Απριλίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΑΡΤΑΚΗΣ

Ξεκίνησε το έργο
μεταφοράς νερού


Χαράς Ευαγγέλια στο Δήμο της Αρτάκης.
Ο Δήμαρχος κ. Πρατσόλης Αναστάσιος δεν κρύβει τη χαρά του αφού άρχισε το έργο μεταφοράς νερού από τις νέες γεωτρήσεις και έτσι σύντομα η Αρτάκη θα έχει πολύ και καθαρό νερό.
Απ` ότι φαίνεται ο Δήμαρχος κρατάει τις υποσχέσεις του και επιμένει σε αυτό που έλεγε πάντα. «Πρώτα οι μελέτες και μετά η κατασκευή των έργων. Πρέπει όλα να γίνονται με νόμιμες διαδικασίες».
Ο κ. Πρατσόλης δηλώνει πως «οι δημότες της Αρτάκης δεν παρασύρονται από τις κορώνες κάποιων, οι οποίοι έχασαν το βόλεμα ή δεν τους κάναμε τα χατίρια».