Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2020

Καλησπέρα Αλέξανδρε

 Αλέξανδρε, μπορεί να έχεις την άποψή σου, αλλά επέτρεψέ μου να σου ζητήσω να κατεβάσεις την ανάρτηση η οποία έχει να κάνει με τις όποιες διαφορές είχατε ως ΔΣ του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ την εποχή Ελευθεριάδη - Τσαγκάρη.
Αλέξανδρε, δεν πρέπει να μπλέκουμε τα οικογενειακά και επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο.
Αλέξανδρε επέτρεψέ μου να σου θυμίσω πως είμαι κι εγώ ένας... που δέχθηκε επίθεση το fb από σένα, όπως δέχθηκες κι εσύ από νυν συνεργάτες σου!!!!
Εγώ με τον κ. Ελευθεριάδη ξέχασα από πότε έχω να βρεθώ ή να πούμε καλημέρα έστω και τηλεφωνικά. 
Ειλικρινά, σου ζητώ να κατεβάσεις αυτή την ανάρτηση, γιατί δεν σε τιμά.
Το ίδιο θα ζητούσα και από τον κ. Ελευθεριάδη, αν έγραφε κάτι για τα προσωπικά ή τα επαγγελματικά σου.
Συγνώμη για την παρέμβασή μου, αλλά δεν σε θεωρώ τόσο αδύναμο,ώστε να καταφεύγεις σε αναρτήσεις  αυτού του ύφους.
Αυτοί που το χάρηκαν είναι λίγοι και είναι αυτοί που δεν τολμούν να γράψουν κάτι αντίστοιχο.

Με εκτίμηση 
για τον Αλέξανδρο Σιγανό

Στέλιος Γκάρας