Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Φορτώσαμε κανονικά αυτές τις μέρες, αφού ο μπάρμπα Στέλιος, όταν γράφει κάτι, μπορεί και να το στηρίξει και δεν παριστάνει πως το ξέχασε ή πως δεν το είχε πει.
Μην πάει το μυαλό σας στο θέμα της λύσης της συνεργασίας της Προποντίδας με τον προπονητή κύριο Κιαπέκο. Αυτό ήταν αναμενόμενο και απλά θα περιμένουμε να δούμε αν θυμηθούν κάποιοι τις δηλώσεις τους, εναντίον μου.
Ο μπάρμπα Στέλιος σήμερα θα γράψει για τη ΕΠΣΕ και τον κ. Γιώργο Πίσχινα. 
Μ΄ ενοχλεί η όλη κατάσταση που.... επικρατεί στην ΕΠΣΕ και ιδιαίτερα το ότι προσπαθούν κάποιοι να μας συκοφαντούν καθημερινά, μόνο και μόνο επειδή δεν αντέχουν την αλήθεια.
Εγώ δεν έκρυψα ποτέ, πως μιλούσα με τον κ. Πίσχινα και η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν έγραψα κάτι εναντίον του. Όποιος πιστεύει το αντίθετο ας το αποδείξει.
Αισθάνθηκα πολύ άσχημα, εξ αιτίας της συμπεριφοράς του κυρίου Ρέτσα προς το πρόσωπο του φίλου του, κυρίου Παπακωνσταντίνου. Αυτά τα έχω αναλύσει και φυσικά δεν παίρνω τίποτα πίσω. Πρόδωσε την φιλία του, πρόδωσε τον άνθρωπο που τον έφτασε εκεί που τον έφτασε και δεν βρήκε την δύναμη, να ζητήσει ούτε μια συγνώμη.
Το κλείνω εδώ.
Με τον κύριο Πίσχινα, δεν έχω καμία απολύτως αντιπαράθεση για κανένα θέμα, όπως δεν έχω και με τα περισσότερα μέλη του ΔΣ της ΕΠΣΕ.
Ο κ. Πίσχινας έχει βοηθήσει πολλές ομάδες και ξέρει καλά τα της ΕΠΣΕ.
Ο μπάρμπα Στέλιος, δεν συμφωνεί μ΄ αυτούς που λένε πως πρέπει να φύγει ο κ. Πίσχινας από την ΕΠΣΕ και δεν θα του χρεώσω το ότι αυτός οδήγησε τον κ. Ρέτσα, ενάντια στον κ. Παπακωνσταντίνου. Ο κ. Ρέτσας δεν είναι μικρό παιδί, για να το σέρνουν άλλοι. Αν είναι τόσο αδύναμος δεν του φταίνε οι άλλοι.
Αγαπητέ κ. Πίσχινα, φίλε Γιώργο, δεν θα σε κατηγορήσω για τίποτα και θα περιμένω να δω την στάση σου, την ώρα των εκλογών της ΕΠΣΕ στις αρχές του 2023. 
Γιώργο με ξέρεις καλά, όπως σε ξέρω κι εγώ.
Όποια κι αν είναι η απόφασή σου, τώρα ή στο μέλλον, εγώ ούτε θα σου επιτεθώ, ούτε θα σε κατηγορήσω. Το τι θα κάνεις εσύ, δεν θα σου το υποδείξω εγώ.
Σε καμία όμως περίπτωση δεν θα βρεθώ στην ίδια πλευρά με αυτούς που προτιμούν την καρέκλα και γι΄ αυτή πουλάνε τους φίλους τους.