Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2021

.......σουτάκια

 - Νίκο καλή η πρότασή σου και σ΄ ευχαριστώ, αλλά εγώ αν η πρόταση δεν έχει την έγκριση του Γιώργου, έχω μια δυσκολία. Αν ο Γιώργος πει το ΝΑΙ, την Κυριακή θα είμαι στον πάγκο της ομάδας, μήπως και βοηθήσω την προσπάθεια που κάνεις.  Η ομάδα είναι χαμηλά, πολύ χαμηλά στην βαθμολογία, αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
Εγώ πάντως Νίκο αν έρθω, θα έχω ....τον Μιχάλη δεξί μου χέρι!!!!

- Τώρα τι να γράψουμε; Ο Μανώλης Βέτας τώρα και Κοινοτικός Σύμβουλος στην ΝΕΑ ΛΑΜΨΑΚΟ. Τι άλλο θα κάνεις τελικά Μανώλη; Κοινοτικός Συμβουλος είσαι, εργαζόμενος είσαι, ραδιοφωνατζής είσαι, πρόεδρος πολιτιστικού συλλόγου είσαι, προπονητής και Τεχνικός Διευθυντής σε ομάδα είσαι, στο TV  ΤΑΜΥΝΑΪΚΟΣ είσαι, τι άλλο να σου ευχηθούμε;; Μήπως και παππάς της ενορίας;;
Καλορίζικος να είσαι, αφού ορκίσθηκες και πήρες την θέση του κυρίου Ευαγγελινού ο οποίος παραιτήθηκε. Πάντως χθες ο κ. Καθαροσπόρης με το ψηφοδέλτιο του οποίου ήσουν υποψήφιος δεν είπε ένα καλώς ήρθες. Εμείς πάντως σου ευχόμαστε καλή θητεία στο Κοινοτικό Συμβούλιο Νέας Λαμψάκου.

- Πολλά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, αφού και πάλι θα έχει απουσίες, εξ αιτίας τραυματισμών. Η ομάδα της ΔΡΟΣΙΑΣ θα είναι ο αντίπαλος και ο αγώνας θα γίνει στο στάδιο της Χαλκίδας, κεκλεισμένων των θυρών, αφού ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ τιμωρήθηκε από την πειθαρχική της ΕΠΣΕ με 1 αγωνιστική. Πολλές απουσίες θα έχει και η ομάδα της ΔΡΟΣΙΑΣ, αλλά ο προπονητής της κ. Λάμπρου ξέρει να δίνει την μάχη με τους ποδοσφαιριστές που έχει στην διάθεσή του και δεν ψάχνει για δικαιολογίες.