Πέμπτη 25 Αυγούστου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"


 - Έχω τα λάθη μου, έχω τα πάθη μου και τα πλήρωσα ακριβά στην ζωή μου, αλλά ούτε προσκύνησα, ούτε κράτησα κακία, ούτε μίσησα, ούτε ζήτησα εκδίκηση.
Αυτός είναι και ο λόγος που από τα 14 μου χρόνια γράφω ελεύθερα την άποψή μου και δεν γράφω λογάκια για να τα έχω καλά με όλους. Ακόμη και για ανθρώπους που εκτιμώ, θα γράψω και θα πω την αλήθεια όσο σκληρή κι αν είναι κι ας με.... παρεξηγήσουν.
Πέρασαν 50 χρόνια από τότε και παραμένω πιστός στις αρχές και τις απόψεις μου και πάντα έτοιμος να καταλάβω τους ανθρώπους που δεν είναι δήθεν.
Θα μπορούσα να τα έχω όλα, αλλά δεν είναι του χαρακτήρα μου. Προσκυνώ μόνο στον Θεό και σε κανέναν άνθρωπο, με κίνδυνο να μείνω μόνος.
Δεν με τρομάζει ούτε αυτό, γιατί ξέρω πολλούς οι οποίοι τα έχουν όλα, λεφτά, οικογένεια, περιουσία, γνωριμίες, τα πάντα, αλλά "είναι μόνοι".
Έφτασα στα 65 μου χρόνια και πλέον έτσι θα διανύσω και τα τελευταία χιλιόμετρα της ζωής μου, όσα κι αν είναι αυτά. Δεν θ΄ αλλάξω τώρα και αυτό μου κοστίζει και το ξέρω.
Εγωϊστής, αγύριστο κεφάλι, ανάποδος και πολλά άλλα έχω ακούσει και τα αποδέχομαι όλα και θα τα πάρω μαζί μου για παρέα. Αυτά είναι τα λάθη μου και τα αγαπάω.
Το τραγούδι μπορεί να μην πατάει ακριβώς στα λόγια μου, αλλά μου αρέσει.