08 Απριλίου 2009

Ξενοδοχεία Εύβοιας

Για ΠΑΣΧΑ
θα πάνε καλά

Μάλλον η κρίση δεν θα προκαλέσει μεγάλη ζημιά τουλάχιστον για την περίοδο του Πάσχα στα ξενοδοχεία της Εύβοιας.
Αυτά που είχαν καλή οργάνωση και δεν έκαναν «απλά αρπαχτές» πάνε για πληρότητα που θα αγγίξει τα ποσοστά του Πάσχα του 2008.
Απ` ότι ακούμε, βοήθησε σε αυτό και η προσπάθεια του Υπουργού.