Ο Θεός να βάλει το χέρι του
Είδατε τι έγινε στην Ιταλία. Χάθηκαν άνθρωποι, οι τραυματίες πολλοί και ακόμη περισσότεροι αυτοί που έμειναν χωρίς σπίτι, χωρίς καν τα απαραίτητα.
Ο Θεός να βάλει το χέρι του, αλλά φανταστείτε τι θα γινόταν αν όλα αυτά συνέβαιναν στην Ελλάδα.
Φανταστείτε πόσοι θα ήταν σε τηλεπαράθυρα για να κατηγορούν την κυβέρνηση, να ζητούν παραιτήσεις, να χαρακτηρίζονται ανίκανοι και τόσα άλλα.
Έχω άδικο;
Αυτή είναι η διαφορά.