Θα είναι
ο αποδέκτης;
Ακούω διάφορα αλλά δεν καταλαβαίνω τίποτα. Ποιος θα μας πει τι συμβαίνει;
Τελικά ο βιολογικός της Χαλκίδας θα δεχτεί τα αστικά λύματα του Δήμου Ληλαντίων ή όχι;
Το έργο της αποχέτευσης έχει ξεκινήσει στο Δήμο Ληλαντίων και ακούμε πως ο αποδέκτης θα είναι ο βιολογικός της Χαλκίδας.
Ακούμε όμως και αυτούς που λένε πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Ποιον να πιστέψουμε εμείς;
Είναι δυνατόν να άρχισε η κατασκευή ενός τόσο μεγάλου έργου και να μην έχουμε αποδέκτη;
Θα μας τρελάνουν δηλαδή κάποιοι;