01 Απριλίου 2009

ΑΛΕΚΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

«Τα είπε»
Ο πρώην υπουργός

του ΠΑΣΟΚ


Τα είπε ο κ. Παπαδόπουλος Αλέκος στην παρουσίαση του βιβλίου του.
Μίλησε για τα προηγούμενα 15 χρόνια και αυτό λέει πολλά. Έβαλε μέσα τα χρόνια ΣΗΜΙΤΗ και αυτό ίσως προβλημάτισε αρκετά.
Μίλησε για δανεισμό, μίλησε για πλαστή ενημέρωση και πολλά άλλα.
Τώρα τι έχουν να πούνε οι κύριοι του ΠΑΣΟΚ;
Αυτά δεν τα λένε ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ αλλά πρώην υπουργοί του ΠΑΣΟΚ και μάλιστα από τους αρκετά σοβαρούς.