08 Απριλίου 2009

Ανακοίνωση υπ.Οικονομικών

Την Πέμπτη η καταβολή
του δώρου του Πάσχα στο Δημόσιο
Την Πέμπτη πρόκειται να καταβληθεί στους δημοσίους υπαλλήλους και στους συνταξιούχους του Δημοσίου το δώρο του Πάσχα, σύμφωνα με ανακοίνωση του υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών Ν.Λέγκα.
Στους ιδιωτικούς υπαλλήλους το δώρο του Πάσχα θα πρέπει να καταβληθεί σύμφωνα με τον νόμο ως τη Μεγάλη Τετάρτη.