«Απίστευτοι
…παραθυρόπληκτοι»
Τι έγινε, ρε παιδιά.
Έχουμε τα τηλεπαράθυρα όταν έχουμε σεισμό στην Ελλάδα και «σκοτώνονται» οι σεισμολόγοι.
Γιατί συμβαίνει αυτό και όταν έχουμε σεισμό στην Ιαπωνία, στην Ιταλία κλπ;
Δεν μπορώ να καταλάβω αυτό που λένε κάποιοι σεισμολόγοι.
Τι λένε;
Λένε πως μπορούμε να φωτογραφίσουμε μια περιοχή 6 μήνες ή δύο χρόνια πριν αλλά η πολιτεία δεν θέλει να κάνει τίποτα.
Τι λέτε, κύριοι.
Ας υποθέσουμε πως προβλέψατε ότι θα γίνει σεισμός.
Πότε θα γίνει;
Σε ένα μήνα, σε δύο μήνες, σε τρεις μήνες;
Τι να κάνει δηλαδή η πολιτεία. Να εκκενώσει μια πόλη; Για πόσο διάστημα;
Ας σταματήσουν οι καβγάδες, γιατί όλα αυτά γίνονται για τη χρηματοδότηση.
Είναι πολλά τα λεφτά, κύριοι.