08 Απριλίου 2009

ΣΕΙΣΜΟΣ

«Απίστευτοι
…παραθυρόπληκτοι»

Τι έγινε, ρε παιδιά.
Έχουμε τα τηλεπαράθυρα όταν έχουμε σεισμό στην Ελλάδα και «σκοτώνονται» οι σεισμολόγοι.
Γιατί συμβαίνει αυτό και όταν έχουμε σεισμό στην Ιαπωνία, στην Ιταλία κλπ;
Δεν μπορώ να καταλάβω αυτό που λένε κάποιοι σεισμολόγοι.
Τι λένε;
Λένε πως μπορούμε να φωτογραφίσουμε μια περιοχή 6 μήνες ή δύο χρόνια πριν αλλά η πολιτεία δεν θέλει να κάνει τίποτα.
Τι λέτε, κύριοι.
Ας υποθέσουμε πως προβλέψατε ότι θα γίνει σεισμός.
Πότε θα γίνει;
Σε ένα μήνα, σε δύο μήνες, σε τρεις μήνες;
Τι να κάνει δηλαδή η πολιτεία. Να εκκενώσει μια πόλη; Για πόσο διάστημα;
Ας σταματήσουν οι καβγάδες, γιατί όλα αυτά γίνονται για τη χρηματοδότηση.
Είναι πολλά τα λεφτά, κύριοι.