02 Απριλίου 2009

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Συνεδριάζουν
Συνεδριάζει το Νομαρχιακό Συμβούλιο Εύβοιας τη Δευτέρα 6 Απριλίου στις 19.00.
Λίγα τα θέματα. Συνολικά 7 θέματα θα αρχίσουν να συζητούνται από τις 7 το απόγευμα.
Τυχερός αριθμός λοιπόν το 7.
Ας πάρουν λαχείο στο 7 λοιπόν οι Νομαρχιακοί Σύμβουλοι.