Συζητούν οι νεολαίοι

Οι νεολαίοι στην Ερέτρια συζητούν πολλά θέματα είτε έχουν σχέση με την πολιτική, είτε με τον Αθλητισμό.
Ίσως είναι από τους ελάχιστους Δήμους που ακούς τη νεολαία να συζητά για τα κοινά και τα προβλήματα που υπάρχουν.
Σε μια τέτοια συζήτηση, άκουσα να λένε πως η σημερινή Δήμαρχος κ. Αλιμπαντέ είχε την άποψη πως αν ιδρυόταν ΤΕΙ στην Ερέτρια, θα γέμιζε ο τόπος ναρκωτικά!!!
Σήμερα δεν πιστεύω πως έχει την ίδια άποψη, αφού στην Ερέτρια ΤΕΙ δεν υπάρχει αλλά ναρκωτικά υπάρχουν.
Ίσως είναι από τους ελάχιστους Δήμους που ακούς τη νεολαία να συζητά για τα κοινά και τα προβλήματα που υπάρχουν.
Σε μια τέτοια συζήτηση, άκουσα να λένε πως η σημερινή Δήμαρχος κ. Αλιμπαντέ είχε την άποψη πως αν ιδρυόταν ΤΕΙ στην Ερέτρια, θα γέμιζε ο τόπος ναρκωτικά!!!
Σήμερα δεν πιστεύω πως έχει την ίδια άποψη, αφού στην Ερέτρια ΤΕΙ δεν υπάρχει αλλά ναρκωτικά υπάρχουν.