Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Καλέ μου άνθρωπε, δεν μπορώ ούτε ως φάρσα να αποδεχθώ τον τρόπο με τον οποίο προσπαθείς να διαχειριστής τον μπάρμπα Στέλιο.
Κάνεις πολλά λάθη και πιστεύεις πως έτσι θα κερδίσεις κάτι.
Τίποτα δεν κερδίζεις. 
Ο μπάρμπα Στέλιος είναι του "ένα κι ένα  κάνουν δύο" και τίποτα λιγότερο ή περισσότερο.
Πρόθυμος να βάλω πλάτη είμαι, αλλά όχι απλά... για να περάσει ο χρόνος ή μέχρι να έρθει το βόλεμα και να είμαι εγώ ο μαλάκας.
Καθαρές κουβέντες και ο καθένας με τον ρόλο του.
Σε λίγη ώρα θα πρέπει να επισημοποιήσω μια συνεργασία με ανθρώπους που επί χρόνια είναι δίπλα μου και είμαι δίπλα τους. Αυτή την σχέση δεν θα μας την χαλάσει κανείς και για τίποτα.
Έχεις λοιπόν μια ευκαιρία, όχι για ν΄ αποδείξεις σ΄ εμένα κάτι, αλλά στον εαυτό σου. Ο μπάρμπα Στέλιος καταλαβαίνει τα προβλήματα των άλλων και έχει κι αυτός τα δικά του. Χειρίσου όπως θέλεις τα προβλήματά σου και άφησε εμένα να χειριστώ τα δικά μου.
Το αν θα βρούμε την άκρη ή όχι, εξαρτάται από εσένα.
Εγώ την πρόθεσή μου την έχω δείξει και δεν αλλάζω. Με το ζόρι όμως δεν μπορεί να υπάρξει συνεργασία.
Εσύ σήμερα αποφασίζεις, αν θα επιλέξεις την αλήθεια και τις καθαρές θέσεις ή όχι.