Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022

Αμφιτρίτη Αλημπατέ

ΥΠΟΘΕΣΗ ΘΕΑΛΟΣ

10η Απόφαση Δικαστηρίου, που δικαιώνει τον αγώνα μας.

Η ελληνική Δικαιοσύνη αργεί αλλά απονέμει το Δίκαιο, αδέκαστα, αποδίδοντας στον καθένα ό,τι του αξίζει!
Αφού ταλαιπωρήθηκα από το έτος 2015, από τη γνωστή κυρία, σημερινή Δημοτική Σύμβουλο, με τις αίολες ανυπόστατες,  κατηγορίες της σε εμένα, την οικογένειά μου και την επιχείρησή μου, αφού προηγήθηκε η πανηγυρική αθώωση όλων μας το Νοέμβριο 2021, ήρθε η ώρα και άρχισε η τιμωρία της...
ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ!
Στις 5 Σεπτεμβρίου δημοσιεύτηκε η 178/2022 Οριστική  Απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικειου  Χαλκίδας επί της Αγωγής αποζημείωσης, που κατέθεσα, η οποία με δικαίωσε πλήρως.
 Με την Απόφαση αναγνωρίζεται σε εμένα, το Νικόλαο Βέργο, το ποσό των 4.000 ευρώ, ως οφειλόμενη χρηματική ικανοποίηση από την καταγγέλουσα για τη ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΜΟΥ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ, σχετικά με... δήθεν σύσταση εγκληματικής οργάνωσης και δήθεν εξαπάτηση της Οικονομικής Επιτροπής και του Δ.Σ. του Δήμου Ερέτριας, προς βλάβη της περιουσίας του Δήμου, επισημαίνοντας ο Δικαστής, ότι η καταγγέλλουσα γνώριζε το αναληθές των ισχυρισμών της, και όμως μας μήνυσε...
Ποιος; εγώ έβλαψα την περιουσία του Δήμου,  που έφτιαξα το ερειπωμένο δημοτικό ακίνητο με δικά μου έξοδα, δαπανώντας εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, εγώ, που πλήρωσα στο Δήμο Ερέτριας ως μισθώματα κλπ 310.000 ευρώ, που άφησα ενα ακίνητο αναβαθμισμένο, στολίδι, εγώ έβλαψα την περιουσία του Δήμου!
Τελικά, εγώ έβλαψα την περιουσία του Δήμου και όχι όσοι κατάφεραν να μένει κλειστό, ήδη, δύο χρόνια τώρα;;;
Οι μάσκες έπεσαν για άλλη μια φορά και έχουν αφήσει έκθετους την κυρία και την παρέα της!!
Τα καλύτερα, όμως, έρχονται για να επαληθευτεί πολλάκις και πολλαπλώς το
ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ!