Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Καλή εβδομάδα να έχουμε και να διατηρήσουνε γενικώς την ψυχραιμία τους κάποιοι, γιατί θα τους χρειασθεί.
Κυρίες και κύριοι οι δικές μου προθέσεις είναι πάντα φανερές και ποτέ στο παρασκήνιο.
Στο θέμα των ΑΒΑΝΤΙΔΩΝ δεν έκρυψα ποτέ τίποτα και δεν ήμουν ποτέ στους βολεμένους. 
Χαλάσαμε τις καρδιές μας με ανθρώπους που βρέθηκαν στην ομάδα, γιατί αυτό βόλευε πρόσωπα και καταστάσεις. Αυτά στο παρελθόν. Τώρα τα πράγματα είναι οριακά κι εγώ πάλι θα είμαι εδώ, για να βοηθήσω όσο μπορώ, αν μπορώ, ώστε η ομάδα να συνεχίσει να λειτουργεί και φυσικά να έχει ρόλο πρωταγωνιστή και όχι κομπάρσου ή να επανέλθει στο παρελθόν που ανεβοκατέβαινε στις κατηγορίες.
Υπάρχει θέμα στην ομάδα;
Υπάρχουν θέματα στην ομάδα και όχι θέμα και αυτά θα λυθούν μόνο αν δοθούν εξηγήσεις, αν γίνουν διευκρινήσεις κι αν όλα ακολουθήσουν έναν προγραμματισμό.
Ο μπάρμπα Στέλιος ξέρει πολύ καλά, ποιοι κάνουν προσευχές, ώστε να διαλυθεί η ομάδα και να εξαφανιστούν από τον ποδοσφαιρικό χάρτη, οι ΑΒΑΝΤΕΣ Χαλκίδας.
Αυτό δεν θα συμβεί, αν οι άνθρωποι που έχουν την ευθύνη της ομάδας, σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και σταματήσουν τις όποιες ενέργειες κάνουν αυθαίρετα.
Πιστεύουμε πως αυτές τις μέρες, όλα θα μπούνε στον δρόμο τους και η ομάδα θα προχωρήσει κανονικά.
Αγωνιστικά η ομάδα δείχνει να είναι πολύ καλή και αυτό δεν πρέπει κανείς να το χαλάσει.
Θα έχω την ευκαιρία να μάθω κι εγώ περισσότερα κι επειδή μετά τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ ο οποίος είναι στην Γ΄ Εθνική και όπως λένε οι διοικούντες, όλα πάνε καλά και η ομάδα δεν θα έχει προβλήματα, καλό είναι να βοηθήσουμε να πάνε καλά όλα και για την ομάδα ΑΒΑΝΤΕΣ.